Golf down under

Jag tog med mig golfskorna från Sverige.
Kristina och Mattias har lyckats klämma in morgongolf innan jobbet.
På juldagen spelade vi en runda på Wakehurst Golf Club.
Mattias "Nordlings-kompis" Christer Ahlsson hade ordnat så att vi fick gå ut trots att klubben är stängd för besökare på juldagen.
Wakehurst är en välskött, vacker och lite klurig bana med underbar utsikt.
Cina gick caddie och agerade fotograf.
Kolla in Kristinas rena fina sving nedan.
(Min sving gör sig inte på bild.)



Nedan sätter jag den avgörande putten för att definitivt gå segrande ur svågerkampen mot Mattias.



Hoppas det blir en runda i Western Australia i nästa vecka också.

/ Jan

Kommentarer
Postat av: GB

Hej på er! Hörde från Krisitna att ni saknar kommnetarer. Men jag väntar på nya spännade bilder. Hoppas ni har haft en underbar semester o välkommen hem till nyfallen snö 8/1-09, kramar GB med resten!

2009-01-08 @ 10:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0